Nagyon fájdalmas bokaízület, Melyek lehetnek a boka ízületi gyulladás tünetei?


Edzés és életmód 2 egyszerű fegyver a bokafájdalom ellen Ne hagyd, hogy lelassítson egy béna boka. Így állj talpra minél hamarabb! A bokafájdalom észrevétlenül lopózik be az életedbe.

Bokaízületi artrózis

Megosztás: A bokafájdalom észrevétlenül lopózik be az életedbe. Tipikusan az a fajta, ami egy rossz mozdulat hatására ledönt a lábadról, de a túlterhelés is gyakran mutatkozik meg ebben a formában.

nagyon fájdalmas bokaízület étrend-kiegészítők glükózaminnal és kondroitinnal

Mindegy miért kezd el fájni, ha fáj, lelassít. Érdemes tehát tudni, hogyan győzd le. A bokaízületet a sípcsont, a szárkapocscsont és az ugrócsont fogja közre. Ez a három csont együtt alkotja a talokrurális ízületet, ahol az alsólábszár összekapcsolódik a lábfejjel.

Hogyan zajlik a lábfej fájdalom kezelése

Ez az ízület teszi lehetővé, hogy lábfejünket előre és hátra tudjuk mozgatni, az oldalirányú forgásért pedig nagyon fájdalmas bokaízület közvetlenül alatta elhelyezkedő ízület a felelős. Lábunk úgy alakult ki, hogy könnyen adaptálja a különböző felszíneket, a boka pedig összeköti ezt a testrészünket a többivel. A boka felépítése. Getty Images A lábfej és a boka együtt dolgozik azért, hogy stabilitást és erőt nyújtsanak, amikor állunk vagy lépünk.

Ezek a bokafájdalom leggyakoribb okai

Számos izom, ín és szalag biztosítja működésüket, nyeli el az ütközéseket és támogatja az ízületeket. Ha a boka megsérül, ezek közül az építőelemek közül bármelyikre gyanakodhatunk.

A fájdalom oka lehet a túlságosan nagy erőfeszítés, a nem megfelelő bemelegítés vagy egy hirtelen mozdulat. Rossz mozdulatok ismétlése, a boka nem helytelen mozgatása vagy a nem megfelelő lábbelik szintén okozhatják a sérülést. Sajnos ez a fajta fájdalom nagyon fájdalmas bokaízület nem múlik el magától.

Tvrtko: Túl minden határon - TRIANON a 100 éves fájdalom

Ha érzed állás vagy sétálás közben is, jobb, ha elmész egy szakemberhez. Próbálj óvatosan nyújtani, tegyél rá jeget ha bedagadt, polcold isés óvatosan mozgasd át az ízületet!

Fájdalom a láb belső részén

Ha csak akkor érzel fájdalmat, amikor megerőlteted, vagy nem is fáj, inkább kicsit gyenge, akkor erősítsd az ízület körülötti izmokat, illetve tanuld meg érzékelni, mikor tartod jól a bokád és mikor nem.

Ne feledd, hogy a testtartás, a mozgás, a lábbelid és más faktorok is hozzájárulhatnak a fájdalomhoz, így érdemes lehet szakemberhez fordulni, hogy biztosan minden veszélyforrást kiküszöböljetek!

nagyon fájdalmas bokaízület

Egyensúly: Van, hogy az a legjobb módja egy gyenge boka stabilizálásának, ha megpróbálod mozdulatlanul tartani. Ez segíti az agy és az izmok közös munkáját, hogy stabil maradj a várt és váratlan körülmények bekövetkeztekor is.

  • Gyógyszerek új generációs ízületek kezelésére
  • Ízületi fájdalom és szorítás
  • Vállízület fájdalomkezelés
  • Net Fájdalom a belső boka körül A belső boka körül jelentkező fájdalom nem ritka futók körében.

Ha csak egy bokaízület melletti izmot használsz, nagyobb a rándulás veszélye, azonban ha próbálod nem mozgatni a bokád, akkor minden izmod együtt dolgozik ezen. Ez a gyakorlat nagyon jól fejleszti az egyensúlyérzéket.

Gyógyulási esélyek

Először gyakorolj csak az egyik lábaddal 30 percen át. Ha ez már megy, állíts további kihívásokat. Állj például instabil felületekre, és emelj kettlebellt vagy súlyt! A másik lábadat fel is emelheted, előre, oldalra, és hátra.

nagyon fájdalmas bokaízület

Erősítés: Nem mindig olyan egyszerű a megoldás, hogy csak megerősíted azt az izmot, amelyik gyengébb a többinél, de jó kiindulási alap lehet. Mind a négy irányba mozgasd át a bokád: előre, hátra és oldalra is! Keress erősítő gyakorlatokat, vagy fordulj szakemberhez tanácsért!